Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кутьков В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Кутьков В. П. Теоретичні аспекти концепції маркетингу як філософії управління регіоном [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков. // Державне будівництво. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2012_2_28
| 2. |
Кутьков В. П. Формування концепції маркетингового управління регіоном [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 3. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_3_23 Обгрунтовано необхідність розробки та опрацьовано основні елементи концепції маркетингового управління регіоном: цілі, принципи, методи, стратегії маркетингу. Визначено, що основною маркетинговою метою управління регіоном є задоволення потреб цільових сегментів регіонального ринку. Принципами маркетингового управління регіоном визначено орієнтацію на споживача, системність, цільову спрямованість, плановість, інноваційність, гнучкість, комплексність тощо. Доведено, що досягнення стратегічних цілей розвитку регіону залежить від якісно розроблених регіональних маркетингових стратегій, які включають корпоративні, функціональні та інструментальні стратегії.
| 3. |
Кутьков В. П. Роль територіального маркетингу в управлінні регіональним розвитком [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Теорія та практика державного управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2012_3_23
| 4. |
Кутьков В. П. Організаційне забезпечення маркетингового механізму державного управління розвитком регіону [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Теорія та практика державного управління. - 2013. - Вип. 3. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_3_19
| 5. |
Кутьков В. П. Формування програми соціально-економічного розвитку регіону на принципах маркетингу [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Актуальні проблеми державного управління. - 2014. - № 1. - С. 132-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2014_1_19
| 6. |
Кутьков В. П. Сутність і структура маркетингового механізму державного управління розвитком регіону [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков. // Державне будівництво. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2014_1_19
| 7. |
Кутьков В. П. Вдосконалення державного управління інвестиційними процесами в регіоні: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 10. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_10_33
|
|
|