Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кутьков В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Кутьков В. П. 
Теоретичні аспекти концепції маркетингу як філософії управління регіоном [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков. // Державне будівництво. - 2012. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2012_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.649 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кутьков В. П. 
Формування концепції маркетингового управління регіоном [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Держава та регіони. Сер. : Державне управління. - 2013. - № 3. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drdu_2013_3_23
Обгрунтовано необхідність розробки та опрацьовано основні елементи концепції маркетингового управління регіоном: цілі, принципи, методи, стратегії маркетингу. Визначено, що основною маркетинговою метою управління регіоном є задоволення потреб цільових сегментів регіонального ринку. Принципами маркетингового управління регіоном визначено орієнтацію на споживача, системність, цільову спрямованість, плановість, інноваційність, гнучкість, комплексність тощо. Доведено, що досягнення стратегічних цілей розвитку регіону залежить від якісно розроблених регіональних маркетингових стратегій, які включають корпоративні, функціональні та інструментальні стратегії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.395 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кутьков В. П. 
Роль територіального маркетингу в управлінні регіональним розвитком [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Теорія та практика державного управління. - 2012. - Вип. 3. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2012_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.039 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кутьков В. П. 
Організаційне забезпечення маркетингового механізму державного управління розвитком регіону [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Теорія та практика державного управління. - 2013. - Вип. 3. - С. 119-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpdu_2013_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.896 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кутьков В. П. 
Формування програми соціально-економічного розвитку регіону на принципах маркетингу [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Актуальні проблеми державного управління. - 2014. - № 1. - С. 132-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdy_2014_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.414 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кутьков В. П. 
Сутність і структура маркетингового механізму державного управління розвитком регіону [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков. // Державне будівництво. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2014_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.947 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кутьков В. П. 
Вдосконалення державного управління інвестиційними процесами в регіоні: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / В. П. Кутьков // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 10. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_10_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.666 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського